A kínai Weibo közösségi oldalon keltett közfelháborodást a Gucci és az Adidas közös ernyője, amely nem jó az eső ellen.
Bár a Gucci és az Adidas luxus ernyője láttán valószínűleg elégedetten csettintenek a divatrajongók, úgy tűnik, a másfél milliós árcédula sem volt elég ahhoz, hogy vízálló anyagból készüljön az a bizonyos dizájner ernyő. A 11100 jüanba, vagyis közel 600 ezer forintba kerülő napernyő átereszti a vizet, magyarán nem véd az eső ellen – írja a BBC.
Bár a Gucci közlése szerint az ernyőnek nem célja az esővédelem, ugyanis elsősorban is egy dekoratív napernyőről van szó, a Weibón többen is fellázadtak, és egyenesen haszontalannak titulálták a luxus divatmárka és a német sportszergyártó együttműködéséből született terméket.
A Gucci oldalán egyébként a termék „mindössze” 990 euróért, vagyis nagyjából 380 ezer forintért lesz kapható, az értékesítés június 7-én indul.