Újabb népszerű divatmárka tette be a lábát a metaverzumba: a Gucci Town-ba látogatók kávézót, kiállítást és játékteret is találnak. 

Az olasz divatmárka virtuális városa a Roblox platformon vált elérhetővé, ahol a felhasználók boltba és kávézóba is ellátogathatnak, de különféle játékos kihívásokban is részt vehetnek. A Creative Corner, azaz a Kreatív sarok például lehetőséget kínál arra, hogy a látogatók digitális műalkotásokon keresztül fejezhessék ki magukat, míg a Vault Plazában egy kiállítóteret találnak, ahol a Gucci új termékeit lehet megtekinteni.

Gucci Town
Fotó: Gucci

Természetesen vásárlásra is lehetőséget kínál a Gucci Town, a Gucci Shopban ugyanis számtalan digitális ruha közül válogathatunk, amellyel a vásárlók tetőtől-talpig felöltöztethetik az avatárokat.

Gucci Town
Fotó: Gucci

Tavaly júniusban a Roblox Gamer oldalon több mint 4000 dollárért (akkori árfolyamon csaknem 1.2 millió forint) adtak el egy virtuális Gucci táskát, amelynek az eredeti ára a való életben nagyjából 3400 dollár. Ami igazán pikánssá teszi a történetet, hogy a méregdrága táska csak és kizárólag virtuálisan van jelen a Roblox platformon, tehát fizikai formában még csak nem is létezik.

Gucci Town
Fotó: Gucci

A Gucci mellett számtalan népszerű divatmárka, többek között a Nike és az Adidas is megjelent már a metaverzumban – utóbbi egy rajongói klubbhoz hasonlította metaverzumbeli kollekcióját, amellyel a cég legfrissebb, limitált kiadású digitális és fizikai termékeihez kínálnak hozzáférést.

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét