A L’Oréal a párizsi Viva Tech konferencián mutatja be a jövő szépségével kapcsolatos újításait. A szépségipar vezetője végigvezeti a látogatókat a Web3 és a kialakulóban lévő szépségipari metaverzum felfedezésén, valamint az otthoni, bolti és szalonokban használható szépségipari innovációkat is megismerhetik.
A L’Oréal a hatodik Viva Tech-re egy modern, 325 m2-es standdal készült, ahol a luxus, a közönségcikk, a professzionális hajápolási és az aktív kozmetikai portfóliójának márkái kínálnak különleges szépségápolási élményeket.
A L’Oréal továbbra is alakítja a szépség jövőjét, és több mint egy évszázados iparági tapasztalatát felhasználva egyedülálló, több érzékszervet érintő szépségélményeket hoz létre. Miután a L’Oréal úttörő szerepet játszott a Web2-alapú bőrdiagnosztika, a távkonzultáció és a virtuális próba terén, most a Web3 szépségápolási élmény alapjait fekteti le, hogy a fogyasztók új generációját érje el.
Luxe-Tech illat
Az Yves Saint Laurent Beauté Scent-Sation például egy olyan multi-szenzoros, EEG-alapú headsetet használ, amely nyomon követi a fogyasztók különböző illatcsaládokra adott érzelmi reakcióit, és ezeket elemezve termékajánlásokat tesz. Az EMOTIV vezető neurotechnológiai vállalattal együttműködve létrehozott Scent-Sation segít az embereknek eligazodni az illatok világában, hogy beazonosíthassák és kiválaszthassák a számukra tökéletes illatot.
Virtuális bőrgyógyászati tanácsadás
A SkinCeuticals Pro 1:1 lehetőséget kínál a fogyasztóknak arra, hogy online bőrgyógyászati tanácsokat kapjanak egy professzionális esztétikai bőrgyógyásszal folytatott privát, személyes videokonferencián keresztül. Ez az ingyenes szolgáltatás felméri az ügyfél egyedi bőrápolási igényeit, és személyre szabott kezelési tervet javasol.
„On-Chain” szépség
A Mugler az ikonikus „Angel” illatának évfordulóját az első NFT-dömpinggel ünnepli, amely egy digitális művész által tervezett, 3D-s angyalokból álló kriptoművészeti kollekciót tartalmaz.
Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!