Ugyan csak limitált ideig, de kikerül a Bounty csoki a Celebrations-dobozokból. 

Közvélemény-kutatást tartott a Mars Wrigley csokoládégyártó, és arra a megállapításra jutott, hogy a Celebrations válogatásból a Bounty-t kedvelik legkevésbé a brit vásárlók – a kókusz ízű csemegét állítólag a fogyasztók közel 40 (!) százaléka utálja. Emiatt a gyártó úgy döntött, tesz egy próbát: karácsony előtt kidob egy verziót az Egyesült Királyságban, amelyben nem lesz benne az ominózus csoki – írt erről a BBC. A No Bounty dobozok korlátozott számban, 40 Tesco üzletben lesznek elérhetőek.

A cég egyelőre nem döntötte afelől, hogy véglegesen száműzik-e a Bountyt a válogatásból, ugyanis a vásárlók 18 százalékának mégiscsak a kókuszos csokoládé a kedvence. A közvélemény-kutatás szerint a csoki elsősorban az idősebb fogyasztók körében népszerű, az 55 év feletti válaszadók mintegy 38%-a választotta kedvencének.

Nem világos, hogy más országokban is megkísérlik-e kivenni a kókuszkrémes finomságot a dobozokból, ám aggodalomra ad okot, hogy az Egyesült Királyságban egyáltalán ilyenre vetemedett a gyártó. A Celebrations gyártója, a Mars Wrigley egyébként már tavaly elindított egy „visszaváltási-progamot”, melynek keretében a vásárlók a nem kívánt Bounty csokikat Maltesersre cserélhették.

A Celebrations eladásai az ünnepi időszakban szárnyalnak a leginkább, így nem véletlen, hogy pont most száműzik a Bounty-t az egyes dobozokból.

Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét