A Lengyelországban, Romániában és Ukrajnában jelentős piaci részesedéssel bíró, lengyel AZA Group-hoz tartozó Born2be online divatáruház Magyarországon is elindította szolgáltatását.

Az online divatáruházak előretörése hazánkban is megfigyelhető és a Born2be története igazolja, hogy a fizikai formában létező üzletek helyett a vásárlók érdeklődése folyamatosan a gyorsan pörgő kínálattal rendelkező áruházak felé fordul. A cég 2017-ben nyitotta meg 11 ezer négyzetméteres varsói központját, egy éven belül pedig már egymillió terméket adott el. 2018-ban lépett be az első külföldi piacra: Ukrajnában már 2019-re elérte a milliós értékesített darabszámot. Ha az összes piacot nézzük, 2020-ban a cég átlépte a 10 milliós mérföldkövet is.

2021-ben jelent meg Romániában, a hírlevélre feliratkozók száma nemzetközi szinten átlépte az 1 milliós létszámot, 2022-ben pedig megérkezett Magyarországra, miközben az összes piacon immár 15 millió ruhadarabot értékesített.

A Born2Be hűségprogramjához már az első alkalommal csatlakozni lehet és minden elköltött 5 Ft után pontot gyűjthetnek a vásárlók. A visszatérők bronz, ezüst és arany szintű ügyfelekké válhatnak, akik így értesülhetnek az egyedi promóciókról, extra kedvezményeket kaphatnak és a saját fiókjukban nyomon követhetik, éppen mennyi pont áll rendelkezésükre. Fél éven belül lehet felhasználni a pontokat, amelyekkel a megrendelések értékét akár 50 százalékkal is lehet csökkenteni.

A kedvező árazást igazolja, hogy 2022-ben átlagosan 22 eurót, mintegy 8800 forintot költöttek a vásárlók az áruházban – írja a vállalat hozzánk eljuttatott közleményében.

Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét