Nem tudod, mit kezdj a pénzeddel? A Loewe spanyol luxusmárka olyan ruhakollekciót dobott piacra, ami pixelekbe öltözteti a viselőjét.
A spanyol luxusmárka, a Loewe a tavaly őszi párizsi divathét alkalmával mutatta be pixeles ruhakollekcióját, melyet limitált szériában a piacon is elérhetővé tett – számolt be róla a The Verge. Az exkluzív kollekció részét képezi többek közt egy babakék pulcsi, egy farmerszoknya, egy póló, valamint egy pixel-táska is. Ha alacsony büdzsével dolgozol, a legolcsóbb a Loewe logóval ellátott póló, amiért 590 dollárt, vagyis picivel több mint 200 ezer forintot kérnek el.
A divat és a digitális világ összemosódása nem most kezdődött. A pandémia miatt az élet több területen is a digitális irányba tolódott el, és ez alól a divatszakma sem képezett kivétel. Mark Zuckerberg metaverzumos őrületével a nagyvállalatok a digitális ruhák megalkotása és értékesítése mellett döntöttek, többek közt a Nike és az Adidas is elkezdett olyan termékeket piacra dobni, melyek csak és kizárólag a digitális térben léteznek.
És ez még messze nem minden. A világhírű olasz luxus divatmárka, a Gucci jó fél éve saját boltot is nyitott egy metaverzum platformon belül, ahol a felhasználók digitálisan gyűjthető ruhadarabokat szerezhettek be.

Mondjuk, az már más kérdés, hogy jelenleg orbitális bukásnak tűnik a metaverzum, gyakorlatilag már az ötletgazda Mark Zuckerberg sem bízik a projekt sikerében, helyette inkább beállt a sorba, és a manapság oly sokat emlegetett mesterséges intelligencia mellett kezdett el kampányolni.
Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!