A Bamba Marha Burger Bár és a mesterséges intelligencia közösen alkották meg a hónap burgerét, ami egészen új ízélményt ígér a vásárlóknak.
Körülbelül négy éve, hogy egyre többször hallani a mesterséges intelligenciáról, az OpenAI által fejlesztett ChatGPT legújabb verziójának nyilvános megjelenése óta pedig konkrétan a csapból is ez folyik. Hol pozitív, hol negatív kontextusban merül fel, ám annyi biztos, hogy manapság kevés olyan ember van, aki nem hallott volna a szóban forgó technológiáról, amely újabban már a gasztronómia ajtaján is bekopogtatott.
„Az AI teljesen átvette az uralmat a Bamba Marha burger bár felett, és mostantól minden döntést a mesterséges intelligencia hoz meg. Az AI találta ki a havi burgert és alkotta meg az ehhez kapcsolódó marketing stratégiát” – írja a Bamba Marha Burger Bár hivatalos Facebook-oldalán. A gyorsétteremlánc leírása szerint a ChatGPT által megalkotott hamburger különbözik minden eddigi burgerük ízétől és összetevőitől, így teljesen új ízélményt nyújt a vásárlóknak.
Ahogy az a posztból is kiderül, magát a bejegyzést is a mesterséges intelligencia alkotta: a szöveget a ChatGPT4, a zenét az AIVA, a képet a Midjourney, az animációt pedig az D-ID hozta össze. Emellett most az összes marketing anyagot is a gépi intelligencia készíti a Bamba Marha számára, többek között a hirdetéseket, az e-maileket és a közösségi média posztokat is.
Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!