Úgy tűnik, a Google letette a voksát a Barbie kontra Oppenheimer küzdelemben.
Két nap múlva érkezik a mozikba az idei nyár egyik legjobban várt filmje, a Greta Gerwing rendezte Barbie, amely Christopher Nolan monumentális életrajzi drámájával, az Oppenheimerrel egy napon kerül filmvászonra. Egészen elképesztő az a marketing gépezet, amely az elmúlt hónapokban a Barbie szekerét tolja, és most nagyon úgy tűnik, hogy a világ legnagyobb keresője, a Google is beállt a sorba.
Szóval keress rá a Barbie-filmre, vagy írd be a produkció sztárjainak nevét, például Margot Robbie-ét vagy Ryan Goslingét, esetleg a rendező Greta Gerwigét, és tádááám! Rózsaszín csillagok kezdenek sziporkázni a képernyőn, és a kereső háttérszíne, illetve az egyes szavak is rózsaszínre váltanak. Egyébként asztali számítógépen és mobilon egyaránt működik a funkció.
Aki esetleg lemaradt volna a hatalmas hype-ról, annak elmondjuk, hogy a Barbie főszereplője nem túl meglepő módon egy Barbie baba, aki egy napon nagyon furcsa dolgok kezdenek történni: a zuhanyból hideg víz jön, a háza tetejéről nem tud csak úgy lerepülni, ráadásul hirtelen a sarka is leér a földre. Barbie és Ken útja végül az emberek világába vezet, ahol nem csak móka és kacagás az élet, mint Barbie országban volt.
Ezzel szemben az Oppenheimer egy „kicsit” komolyabb műfajt képvisel, ugyanis a történet központi karaktere J. Robert Oppenheimer, aki egyike azon tudósoknak, akiket az „atombomba atyja”-ként emlegetnek. Ő volt az az elméleti fizikus, akinek vezetésével 1945. július 16-án a felrobbantották a világ első atombombáját.
A Barbie és az Oppenheimer is július 20-án érkezik a hazai mozikba. Te melyikre fogsz beülni?
Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!