Az Elon Musk nevével fémjelzett vállalat Kínában dobta piacra a kartondobozból készült macskabútort, ami elsőre ötletesnek tűnhet, csakhogy a jelek szerint a cég lophatta az ötletet.
A Tesla július közepén nagy médiafelhajtás közepette mutatta be az első sorozatgyártott Cybertruck pickuppot, amire mintegy négy évet kellett várniuk az embereknek. Az autóvállalat fotóval ünnepelte a látszólag véglegesnek mondható járművet, csakhogy a szemfüles újságírók szinte egyből kiszúrtak egy kellemetlen bakit a kész terméken, mégpedig, hogy az anyósülés felöli ajtó nem illeszkedik tökéletesen a hátsóhoz. Most egy újabb kínos hír érkezett a cég háza tájáról.
A Tesla nemrégiben piacra dobott egy nem mindennapi megjelenésű cicafekhelyet a Cybertruck mintájára, ami kartondobozból készül, és 12 dollárba, azaz valamivel több mint 4 ezer forintba kerül. Csakhogy az érdem nem a Tesláé, legalábbis egy másik cég, a Hulumao lopással vádolja a céget.
„Kedves Elon Musk úr, bár nem ismerjük egymást, nagyon köszönjük, hogy a Tesla logójával reklámozta a termékünket, és eladta Kínában. Biztosak vagyunk benne, hogy nem gyártottuk ilyen a modellt a Tesla számára, és a tervezést sem adtuk ki Önnek. Valami félreértés lehet a dologban” – írja a tajvani cég hivatalos Instagram-oldalán.
A szóban forgó macskaággyal a Hulumao 2017-ben még egy formatervezési díjat is elnyert, vagyis lényegesen hamarabb debütált a piacon, mint a Tesla felirattal ellátott kartonjátéka.
Egy kis guglizással egyébként hamar kideríthető, hogy a két termék valóban feltűnően hasonlít egymásra. Csupán a véletlen műve lenne?
Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!