Egyre kevésbé kérnek az emberek a gyors hamburgerezőből. Csökken a McDonald’s népszerűsége?
Nem túl szívderítőek a McDonald’s friss eredményei. A CNN-től származó információk értelmében a cég arról számolt be, hogy a legalább egy éve nyitva tartó éttermeinek eladásai 1 százalékkal csökkentek globálisan.
Ennek oka pedig egyszerű, hiszen kevesebb vásárló jár az éttermekbe. 2020 utolsó negyedéve óta ez az első alkalom, hogy az eladások ilyen mértékben csökkentek volna. A vállalat elemzései azt mutatják, hogy elsősorban az alacsonyabb jövedelműek fordultak el a gyorsétterem lánctól. Magyarul sokan egyszerűen túl drágának találják a McDonald’s termékeit.
A vállalat haszonkulcsa, amely a világjárvány utáni években folyamatosan emelkedett, visszaesett a Covid előtti szintre. Az eredményeket pedig a részvényesek is látják, hiszen idén már 12 százalékos mínuszban állnak a cég papírjai.