Immár magyarul is elérhető a világ vezető nagy háztartási gép márkáját gyártó Haier csoport hOn applikációja, amely a cégcsoport összes okoseszközökből felépülő rendszerét képes vezérelni.
Ennek segítségével a hazai vásárlók is maradéktalanul megismerhetik és élvezhetik az okosotthon élményét. Ezzel párhuzamosan a Haier cégcsoport a berlini IFA 2024 kiállításon az IoT (Internet of Things), jövőjét meghatározó újításainak egész sorát mutatja be. A vállalatcsoport egyik legismertebb márkája a Candy pedig az új „ready to live” koncepcióját tárja a látogatók elé. Mindkét márka esetében egy olyan, a legfejlettebb eszközöket magába foglaló hálózat felépítése áll a fókuszban, amely a legmagasabb minőségű, és leginkább személyre szabott felhasználói élményt képes nyújtani.
A Haier Europe a kontinens egyik legnagyobb tech kiállításán, az IFA-n újdonságok sorával jelenik meg. Ennek megfelelően a kiállítási stand is új koncepció mentén épült fel. A Haier területének szívében egy virtuális avatár található, amely proaktív módon lép kapcsolatba a látogatókkal, kalauzolva őket és bemutatva, hogy a márka milyen megoldásokkal tudja javítani a felhasználó mindennapi életét, minden egyes fogyasztó egyedi igényéhez igazodva.
Az IoT Wallnak köszönhetően pedig, ahol egy animált grafika kel életre, a teljes összekapcsolt háztartási gép ökoszisztéma megismerhető. Nagy hangsúlyt kap a hatékonyság, a fenntarthatóság, a termékek tartóssága, illetve a kiemelkedő felhasználó élmény elérése. Ennek központi elemei a készülékek, tartozékok és azok a kiegészítő lehetőségei, ami olyan területeket is érint, mint az intelligens napelem rendszer integrációja.
Magyarul vezérelhetők a Haier készülékek
A teljes ökoszisztémát a hOn alkalmazás vezérli, amely újdonságként immár magyarul is elérhető, amely a mesterséges intelligencia segítségével nemcsak a termékek és szolgáltatások távoli kezelését teszi lehetővé, hanem tanácsokat, használati statisztikákat is kínál, és maximalizálja a csatlakoztatott készülékek teljesítményét. Sőt, lehetővé teszi az ökoszisztéma olyan szintű testre szabását, amely a felhasználók szokásait és életmódját teljes egészében figyelembe veszi és ahhoz igazodik. A magyar nyelven is elérhető applikációval a hazai vásárlók is maradéktalanul megismerhetik és élvezhetik az okosotthon élményét.
Készülék fronton a stand egyik nagy újdonsága a hamarosan Magyarországon is elérhető, az akár A-60%-os energiaosztályba sorolt – ami kivételes mérföldkő -, minden ciklusban maximális ruhaápolást és eredményt biztosító, X Series 11 termékcsalád. A mosógépek olyan funkciókkal rendelkeznek, mint például az említett hOn alkalmazásból is aktiválható Ultra Fresh Air technológia: a dobban lévő folyamatos légáramlási rendszer felfrissíti a ruhaneműket, szárazon tartja a környezetet, és a ciklus befejezése után akár 12 órán keresztül megakadályozza a baktériumok és kellemetlen szagok terjedését. A Dual Engine Inverter motorral és az Ultra Reverse dobot tartalmazó Twin Motorral felszerelt szárítógép pedig a legmagasabb hatékonysági szintet és kivételes szárítási eredményeket produkál, elérve az A+++-15%-os energiaosztályt.
A mosásnál maradva fontos helyet kaptak a kiállításon a kisebb terekre és az összetettebb berendezési igényekre tervezett megoldások, a Mini Drum és a Maxi Drum mosógépek is.
Megismerhetők lesznek a Haier ID sorozatának sütői is, s azok Bionicook™ technológiája. Ezeknek az készülékeknek a tervezésekor az volt az elvárás, hogy a különböző ízléseknek, igényeknek és főzési stílusoknak megfelelően teljesen testre szabható élményt nyújtsanak – beleértve a sütőket, a kombinált mikrohullámú sütőket, a páraelszívókat és a csatlakoztatott indukciós főzőlapokat. Az akár A++ energiahatékonysági besorolású sütők számos nagyon különleges megoldást tartalmaznak, így a Bionic Vision – belső kamera révén – felismeri az ételeket és automatikusan beállítja a sütési programot; a Bionic Precision minden étel esetében a tökéletes hőmérsékletet biztosítja; a Bionic Flexibility pedig akár hét szinten is egyenletes sütést tesz lehetővé.