2024 novemberében a St. Hubertus érdekes kampányba kezdett „A természet barátai” címmel, amely a vadon erejét és szépségét próbálja bemutatni. Az italmárka három kiemelkedő személyiségen keresztül mutatja be, hogyan kapcsolódhatunk a természeti környezetünkhöz harmóniában, miközben annak védelmezőivé is válhatunk.
Három inspiráló történet a vadonból
A kampány három részből álló interjúsorozata különböző perspektívákat mutat be a természettel való együttélésre. Az első epizódban Stork Zsolt, egy tapasztalt vadász és a Zwack Unicum Nyrt. országos gasztronómiai vezetője vezeti be a nézőket a mihálygergei erdők világába. A szarvasbőgés varázslatos élménye a természet erejét és a St. Hubertus névadójának szellemiségét idézi meg.
A második részben Erdélyi Balázs, más néven Pupa, természetvédő és horgászinfluenszer mutatja be a vízpartok nyugalmát és a természetvédelem fontosságát. A sorozat záróepizódjában Daróczi Csaba természetfotós osztja meg gondolatait a természet örök pillanatairól, amelyeket munkája révén képes megörökíteni.
A természet és a kamera találkozása
A kampány vizuális elemeit Stiller Ákos, díjnyertes fotós készítette, aki operatőri munkájával varázslatos közelségbe hozza a természetet. A képek megragadják a természet legkülönlegesebb pillanatait, és arra inspirálnak, hogy a nézők közelebb kerüljenek a körülöttük lévő világhoz. A szarvasbőgés, a horgászat nyugalma, valamint a természetfotós munkájának szépsége mind azt az üzenetet közvetíti, hogy a természetben rejlő kincsek mindenki számára elérhetők és felfedezhetők.
Természetjárás és közösségépítés
A St. Hubertus szoros kapcsolatot ápol a természetjárással. Ennek egyik ékes példája az együttműködés a Magyar Természetjáró Szövetséggel, amelynek keretében a márka örökbefogadta a „St. Hubertus Erdei” és a „Barátság útvonalakat”. A Kéktúrázás Napján szervezett eseményeken a természetjárók baráti közösségben élvezhették a túrákat, amelyek után St. Hubertus kóstoló és közös koccintás várta őket.
Az ikonikus magyar gyógynövénylikőr öröksége
A St. Hubertus több mint egy évszázada testesíti meg a természet és a hagyomány iránti tiszteletet. A titkos recept alapján készült gyógynövénylikőr a természet kincseiből merít, miközben a vadászok és természetjárók szellemiségét ünnepli. Az ital nemcsak ízélményt nyújt, hanem az életöröm és a természet szeretetének szimbóluma is.
„A természet barátai” kampány célja, hogy az embereket közelebb hozza a természethez, és megmutassa, hogy életünk gazdagabbá válhat a környezet szeretete és tisztelete által. A kampányban bemutatott történetek arra hívnak, hogy álljunk meg, nézzünk körül, és éljük át a természet varázsát. A videók megtekinthetők a St. Hubertus hivatalos Facebook és Instagram oldalain, valamint a YouTube-on.