1200 gyermek kívánsága teljesül idén karácsonykor

A Yettel és a Baptista Szeretetszolgálat közös kampánya új fejezetet nyit az adományozásban: egyszerűbbé és átláthatóbbá teszik a folyamatot, hogy mind az adományozók, mind a támogatottak számára igazán személyes és értékes élmény legyen a segítségnyújtás.

Az adományozási szokások változása

A Yettel országos reprezentatív kutatása szerint idén karácsonykor sokan terveznek adományozni, különösen beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyerekek javára. A válaszadók 69%-a szeretné tudni, pontosan mire fordítják az általuk felajánlott adományt, míg 64% számára az is fontos lenne, hogy tisztában legyen azzal, mire van igazán szüksége a támogatottnak.

Miközben a tárgyi adományok – például ruhák, cipők, iskolaszerek – továbbra is népszerűek (22%), a pénzbeli adományok aránya is jelentős (20%). Az adományozás átlagos összege azonban csökkent az elmúlt évhez képest: míg tavaly az adományozók harmada adott 5000 forintnál nagyobb összeget, idén ez az arány 26%-ra csökkent.

Fókuszban a tinédzserek

A Baptista Szeretetszolgálat tapasztalatai szerint a 13-18 éves fiatalok számára érkezik a legkevesebb felajánlás, pedig ezek az ajándékok különösen fontosak számukra. „Egy-egy ajándék nemcsak örömöt okoz, hanem azt is kifejezi, hogy van, aki gondol rájuk, nincsenek magukra hagyva, és ők is fontosak” – mondta el Gál Dávid, a Baptista Szeretetszolgálat ügyvezető főigazgatója.

A tinédzserek számára az ajándékok értékét tovább növeli, hogy gyakran kihívásokkal teli jövőképpel kell szembenézniük, például az elhelyezkedési nehézségekkel vagy a gyermekkor gyors lezárásának kényszerével.

1200 kívánság valóra váltása

A Yettel és a Baptista Szeretetszolgálat idei kampányában 1200 gyermek karácsonyi kívánságát teljesítik. Országszerte 20 Yettel üzletben állítottak fel karácsonyfákat, amelyeken 60-60 dísz található. Ezeken a díszeken QR-kódok segítségével találhatók meg a gyerekek konkrét kívánságai. Az adományok beszerzését és eljuttatását a Baptista Szeretetszolgálat és a Yettel közösen vállalja.

Adventi ajándékok mindenkinél

A kampány részeként a Yettel nemcsak a rászoruló gyerekekre gondol, hanem ügyfelei számára is készül meglepetésekkel. Az adventi időszakban a Yettel mobilalkalmazásában minden vasárnap egy virtuális adventi ablak nyílik, amely értékes ajándékokat rejt – a technológiától a kultúrán át a divatig.

Az ünnep igazi üzenete

A kampány üzenete egyértelmű: minél többen teszünk jót, annál szebb lehet az ünnep. Az átlátható és személyre szabott adományozási lehetőségek nemcsak a rászorulók számára jelentenek értékes támogatást, hanem az adományozók számára is lehetőséget kínálnak arra, hogy az ünnepi időszakban igazán jót tegyenek

Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Ezeket olvastad már?